Головна > Все новости > Анонсы > У Києві запрацював перший мобільний додаток для ОСББ

У Києві запрацював перший мобільний додаток для ОСББ

У столиці запрацював новий безкоштовний мобільного додатку – DAH. Це єдиний в Україні мобільний додаток для багатоквартирних будинків, що надає мешканцям доступ до актуальної інформації про характеристики будинку, контроль за рухом коштів, можливість оцінювати послуги, а також зручно здійснювати будинкові голосування.

Така ініціатива наразі стартує за сприяння Київської мерії у 10 ОСББ столиці. А можливості додатку нещодавно презентували у КМДА.

– Ми пропонуємо сучасний комунікатор – DAH online. Це сервіс, який дасть змогу всім, хто живе під спільним дахом, налагодити комунікацію і сучасно вирішувати багато питань, що не вирішувались до цього вже багато років. Адже всі зацікавлені у тому, щоб відбувалися якісь якісні зміни, – розповідає один з ініціаторів проекту, лідер музичного гурту «ТІК» Віктор Бронюк.

За словами розробників мобільного додатку DAH Дмитра Дідика та Олега Сташка, сервіс суттєво відрізняється від звичних месенджерів чи груп, оскільки тут мешканці матимуть необхідні дані та документацію щодо будинку, матимуть доступ до інформації про аварійні роботи, зможуть шляхом голосування обирати підрядника для робіт, голосувати щодо інших важливих рішень, мати інформацію про стан розрахунків у будинку, боржників тощо.

Додаток безкоштовний і залишатиметься таким й надалі. Платними можуть бути лише додаткові сервіси за згодою мешканців. Наразі уже сім ОСББ розпочали використання додатку.

Довідково.

Реєструючись у DAH-online, вже можна використовувати:

Фінанси.

  • Прозоре формування внесків! Користувач чітко розуміє, з яких складових формується плата за утримання будинку.
  • Рух коштів онлайн. Демонстрація фінансових операцій.
  • Щоденне автоматичне оновлення списків боржників за утримання будинку.
  • Голова ОСББ у своєму кабінеті має всю інформацію про об’єднання (характеристики, реєстри приміщень, статутна документація, реєстр мешканців, тощо).

Якість послуг. Оцінка послуг мешканцями. Мешканці оцінюють кожну послугу, яка надається будинку, за п’ятибальною шкалою.

Документи. Мешканці мають постійний доступ для перегляду всіх документів свого ОСББ.

Опитування. Прозорий вибір підрядників із ознайомленням комерційних пропозицій кожного.

Голосування. Дає можливість оперативно та прозоро приймати будь-які рішення.

Обговорення. У створеному обговоренні пропозиції і коментарі виключно з однієї теми. Не змішані, як у популярних месенджерах.

Оголошення. Оперативне інформування мешканців про важливу інформацію.

Месенджер DAH-online. Забезпечує оперативне спілкування з поквартирно ідентифікованими членами об’єднання. Має групу будинку і групи під’їздів/корпусів.

Реєстр автомобілів. Мешканці ОСББ за номерним знаком автомобіля оперативно зв’язуються із власником для вирішення будь-яких ситуацій (неможливість виїзду через неправильне паркування тощо).

Завантажити мобільний додаток DAH можна за посиланням: dah.in.ua/app

Контакти для детальнішої інформації: support@dah-online.com (068)355-30-30, (063)355-30-30, (0432)32-99-88.

Графік роботи Call-центру: у будні – з 9:00 до 19:00, у суботу – з 10:00 до 13:00, неділя – вихідний.

За інформацією: kyivcity.gov.ua