Найбільші торговельні мережі погодилися знизити націнку на продукти першої необхідності.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету Олексій Хмельницький.
– Виконання рекомендацій АМКУ: торгівельні мережі знижують націнку на продукти першої необхідності. Від сьогодні, цю інформацію зможуть перевірити ВСІ бажаючі у магазинах зазначених мереж (інформацію з переліком товарів на які знижено націнку можна буде побачити на сайтах компаній), – зазначив Олексій Хмельницький.
Це зробили такі мережі: NOVUS, «Ашан», METRO Cash & Carry Ukraine, «Сільпо», BILLA, «АТБ-Маркет», VARUS, «ЕКО маркет», «Велика Кишеня» та «Велмарт».
До того ж, магазини NOVUS, BILLA, VARUS, «ЕКО маркет», «Велика Кишеня», «Велмарт» на період карантину прибрали торговельну націнку на окрему групу товарів і тепер вона дорівнює 0%.
Йдеться про окремі позиції: борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (зокрема, гречка), цибуля, цукор, олія, макаронні вироби, молоко та яйця.
Джерела: https://vechirniy.kyiv.ua/, https://www.facebook.com/khmelnitskyy.aleksey