Головна > Все новости > Анонсы > Кличко: Лінію метро на Троєщину зможуть побудувати за 3-5 років

Кличко: Лінію метро на Троєщину зможуть побудувати за 3-5 років

Кличко обіцяє до кінця 2020 року запустити автосполучення між лівим та правим берегами

Лінію метро на Троєщину вдасться побудувати лише за 3-5 років. Це стане можливим лише якщо буде фінансування.

“Що стосується метро на Троєщину – не буду маніпулювати, ні в якому разі не буду щось обіцяти: якщо буде фінансування – це питання 3-5 років”, – сказав Віталій Кличко. 

Кличко додав, що до кінця наступного року планується запуск автосполучення між лівим та правим берегом.

Крім того, за його даними 75 мостів перебувають в передаварійному стані, 3 – в аварійному. Серед мостів, що знаходяться в аварійному стані – міст Метро та міст Патона. 

“Як я можу закрити міст Метро, як я можу закрити міст Патона, який в аварійному стані? Дійсно, там ускладнений рух, але ми повинні зробити, щоби вони не рухнули. Десятками років не вкладалися гроші в інфраструктуру, і ми зараз всі сили кинули на те, щоб ці мости далі продовжували виконувати свою функцію. До кінця наступного місяця протока біля Гідропарку буде вже повністю відкрита – роботи йдуть і вдень, і вночі. Роботи йдуть ще й під мостом”, – сказав Віталій Кличко. 

Він додав, що у Києві необхідно ремонтувати Південний та Північний мости, а також Подільсько-Воскресенський міст.

Як повідомлялося, в листопаді минулого року Київський метрополітен уклав договір про виконання будівельних робіт на продовження Сирецько-Печерської гілки метро з АТ “Київметробуд”, що став переможцем тендеру на ProZorro. “У рамках першої черги робіт на ділянці майже в 4 км передбачається будівництво двох станцій (Мостицька” і “Проспект Правди”) і відгалуження в бік станції “Виноградар” для подальшого продовження лінії”, – повідомила тоді прес-служба Київського метрополітену.

Зазначається, що згідно з документом, роботи триватимуть до 2021 року, а їх бюджет складе 5 млрд 993 млн грн.

У рамках цього проекту вперше в Києві планують використовувати технологію вертикальних тунелів. При цьому станцію “Мостицьку” будуватимуть як станцію глибокого закладення, а “Проспект Правди” і наступні передбачено будувати відкритим способом, як неглибокі.

Як зазначається, один із керівників будівництва повідомив президенту, що продовження Сирецько-Печерської лінії потребуватиме будівництва другого депо.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *