Велика кількість аварійних мостів у Києві виникла через те, що за останні 25 років в столиці мало що робилося для забезпечення капітального ремонту і реконструкції цих мостів.
Таке зазначила в ефірі програми «Київ LIVE. Підсумки» телеканалу «Київ» депутат Київради, член депутатської фракції “Солідарність” Ірина Никорак.
«Наразі Шулявський шляхопровід вже почали ремонтувати. У 2020 році передбачено капітальний ремонт мосту Патона і мосту “Метро”», – розповіла Ірина Никорак.
За її словами, потрібно спілкуватися з іноземними інвесторами, «які будуть готові вкладати кошти в столицю».
Депутат Київради також розповіла, що вже підписані меморандуми і угоди з державною китайською корпорацією щодо будівництва четвертої гілки метро на Троєщину.
«На 18 станцій метро, що з’єднуватимуть Троєщину з аеропортом у Жулянах через Подільсько-Воскресенський міст, потрібні колосальні гроші – понад $2 млрд», – сказала Ірина Никорак.
kyivtv.com.ua/